Op weg naar De ZON....

Onze winter 2014 2015 week 1 en 2
Zaterdag 29 november

13u30 Na uitvoerig afscheid te hebben genomen van onze buren rijden we de straat uit. Het weer is mooi koud maar droog. het rijden schiet goed op eens Luik voorbij krijgen we hier en daar een mist wolk maar het gaat goed.We bereiken ons doel Amneville rond 18 uur We staan goed en bij een pataterie waar we 's avonds heel lekker eten.
Zondag 30 november

Na een heerlijke nacht en een lekker ontbijt rijden we verder naar Willem en Regine waar we kort na de middag zijn. Het wordt een heel gezellige dag

Maandag 1 december

Vandaag een gezellige dag met veel babbel eten en drank.

Dinsdag 2 december

Na het ontbijt trekken we verder naar het zuiden. Het is koud en grijs buiten dus rijden maar. We overnachten in Baume les Dames waar we zeker niet alleen staan. De temperatuur is hier al opmerkelijk beter.

Woensdag 3 december

Vandaag moeten we toch weer een flink stuk rijden en we stoppen in Cournon d'Auvergne. Een eenvoudige maar rustige camperplek

Donderdag 4 december

Vandaag hebben we geluk. Het is een groot deel van de kilometers grote baan en we komen tot in Albi. Een zeer mooie stad met prachtige kathedraal. De camperplaats is in hartje centrum
Vrijdag 5 december

Na het ontbijt vertrekken we rond 9u30 in Albi. We doen nog een flinke stop om te shoppen en dan rechtstreeks naar Fabas waar we Jan en Karin zien. Het is een blij weerzien.
Zaterdag 6 December

Vandaag gans de dag str....weer constant regen Ik hou me bezig met de site en een beetje internet. Vanavond naar een sint niklaas feestje.
Zondag 7 December

Om 8 uur vertrekken we in Fabas met bestemming Palamos. We rijden via Foix richting Perpignan. Eens voorbij Foix rijden we door een vers pak sneeuw en dit voor een groot aantal kilometers. We steken de grens over in Le Perthus allee dat was de bedoeling maar er is een betoging aan de gang en we worden op een parking gezet. Dan maar een wandeling door Le Perthus. Rond 16u mogen we dan toch verder. We zijn om 17u20 in Palamos het weer is mooi en de camperplaats is prachtig.
Maandag 8 december

We worden wakker onder een stralend blauwe hemel en een mooi zonnetje. Na het ontbijt wordt de smart klaar gemaakt en verkennen we de buurt. We doen een terrasje en genieten verder van het weer en de omgeving.
Dinsdag 9 December

We blijven vandaag staan en willen de markt verkennen. Er is wel een stevige wind maar het is droog. De markt is niet veel soeps dus houden we ons bezig in de camper. We slapen goed zachtjes gewiegd door de wind.
Woensdag 10 December

Vandaag verder naar het zuiden. We rijden tot Bellvei del Penedes. Een mooie camperplaats alleen jammer van de spoorweg die ernaast loopt en toch wel veel hinder geeft
Donderdag 11 december

We gaan vandaag tot Cambrils.Het is een kleine trip met mooie zichten. De camping valt mee. Er staan nog enkele andere campers maar voor de rest geen volk. Vermits we beidde verkouden zijn gaan we met de smart op stap tot in Cambrils het weer is goed dus doen we een terrasje.Mijn verkoudheid wordt steeds erger dus naar de apotheek en met een pot thee naar binnen.
Vrijdag 12 December

Vermits ik vandaag echt ziek ben besluiten we om hier maar een dag te blijven staan en hopen dat het morgen beter is.
Zaterdag 13 December

Na het ontbijt rijden we naar Delta de l'Ebre een natuurreservaat waar verschillende mooie camperplaatsen zijn. Wij rijden naar casa de Fusta. Een prachtige plek om te staan en het krioelt er van verschillende vogels.Onze Duits buren weten te vertellen dat Sante Carles een leuke plaats is met een haventje dus de smart in en wij op pad. Hat is inderdaad een mooie plaats met een gigantisch grote jachthaven een echt paradijs
Vergeet niet om iets leuks te schrijven in ons