Op weg naar De ZON....

April 2017
Zaterdag 1 April

's Morgens vertrekken Romain en Rita naar huis en wij maken alles klaar om morgen te vertrekken

Zondag 2 April

We rijden naar Amposta voor een groot deel over de National het is rustig en mooi. Bij aankomst in Amposta staan de rijstvelden weer droog dus weinig vogels. De camperplaats is goed gevuld.

Maandag 3 Dinsdag 4 Woensdag 5 en donderdag 6 April

We blijven staan en genieten van de zon de stilte en de rust. We maken een uitstapje naar Cambrils en gaan even winkelen in Amposta

Vrijdag 7 April

We gaan vandaag meer naar het noorden en houden halt in Vic. Er is nog genoeg plaats dus keuze genoeg. We halen de auto van de kar en gaan op stap naar het centrum. 's Avonds genieten we van een wandeling op de plaatselijke kermis.

Zaterdag 8 april

We worden wakker van een geluid dat we niet kennen. Wanneer we buiten kijken zien we een verzameling luchtballons. Na het spektakel gaan we naar de markt.
In de namiddag rijden we naar St Felui de Gruixols

Zondag 9 April

Na het ontbijt rijden we naar Cabanes We instaleren ons en genieten van de zon.

Maandag 10 dinsdag 11 woensdag 12 en donderdag 13 april

We houden ons bezig met leuke en minder leuke dingen. In Figueres bezoek ik het Dali museum en op dinsdag bezoeken we de markt.
We Gaan ook even shoppen in La Jonquera
Het Dali museum is prachtig maar heel druk. Ik schuif bijna
40 minuten aan om binnen te kunnen maar het is de moeite

Vrijdag 14 April

We zijn afgesproken met Karin en Jan in St Croix Volvestre Het is mooi weer dus we kunnen enkele uurtjes buiten zitten en 's avonds gaan we lekker eten.
Zaterdag 15 April

Ons volgend adres is Ju Belloc bij Janna en Manfred, het is een blij weerzien. Het weer is niet bijzonder maar de ambiance is dik in orde. We lachen veel en er wordt weer lekker gegeten.
Zondag 16 April

Wat begint met een plagerij eindigt in een echt plan. Morgen vertrekken Janna en Manfred met ons richting Belgie Dus voor hen is dat weer alles inpakken en wij kijken toe
Maandag 17 April

We vertrekken vroeg en ons doel is St Remy de Provence. Hoe meer we die richting uit rijden hoe meer de zon begint te stralen. Wel staat er een flinke wind. 's Avonds gaan we eten in Le Pontet bij de Amarin
Dinsdag 18 en Woensdag 19 April

We zijn vroeg in Uzés en het is er pokke druk. We palmen de twee laatste plaatsen in en maken een mooie stadswandeling. Woensdag een bezoek aan de markt. De wind is nog steeds niet gaan liggen dus rijden we morgen verder.

Donderdag 20 April

We hebben een France Passion gevonden in Nantry een piep klein dorpje met een oude wijnboerderij. We mogen de wijnkelders bezoeken en krijgen super lekker spul om te proeven.

Vrijdag 21 April

We overnachten bij de grot van Ali Baba Fougerolles een leuke plek om te staan en het winkeltje is prachtig
Zaterdag 22 April

We willen naar Munster en dan verder naar Luttenbach. Bij aankomst in Munster is het weer niet goed veel wind en koud. We maken Munster even onveilig en lope, ee,s over de markt. Vervolgens beslissen we om hier te blijven overnachten en met de Karl naar Luttenbach te gaan eten. We eten een zalige kaasfondue en als dessert een siaskase
Zondag 23 April

We rijden door de mooie Elzas en stoppen in Selestat waar we een terrasje doen en dan verder naar Dangolsheim. De eigenaar ontvangt ons als koningen en de proeverij mag er wezen

Maandag 24 April

We gaan naar Wissembourg een leuk klein stadje. We maken een leuke wandeling, eten een flammekuche en doen een leuk terrasje op de grens Frankrijk Duitsland een prachtige dag met de zon als extra gast

Dinsdag 25 April

Vandaag een bezoek aan onze vrienden Willem en Regien in Soults sous Forets. Het is een leuke dag en we gaan lekker eten

Woensdag 26 April

We vertrekken richting Boussy Onze laatste dag samen enhet wordt een leuke dag

Donderdag 27 April

We vertrekken om 8 uur in Boussy en het gaat vlot. Geen files of andere toestanden die we niet leuk vinden. Om 13u20 rijden we onze straat binnen en een mooie reis is ten einde. Zoals alle mooie dingen was dit veel te kort en veel te snel voorbij dus op naar het volgende avontuur

Vergeet niet om iets in ons gastenboek te schrijven